Welkom op mijn website

Al jaren maak ik pastel portretten in opdracht. Een groot aantal reeds gerealiseerde opdrachten bestaan uit portretten van zowel mensen als dieren maar ook van specifieke dierbare objecten. Als laatste opdracht heb ik  "Het meisje in het venster" van Rembrant kunnen tekenen (80x60).Dit schilderij is ook ingelijst door Frametime Lijstenmakerij & Schilderijen te Emmeloord.

Uiteraard maak ik ook portretten in opdracht. via deze website kunt u contact met mij opnemen.

Met een warme groet,

Berthoo Lammers

 

Mijn vrije opdrachten  bestaan veelal uit portretten waarin de bron verwijst naar de oude Egyptische of  Nubische kunst.

Het materiaal waarmee ik werk is 'Rembrandt's Pastel' afgewisseld met materialen van 'Schmincke'. Voor de  portretten die ik maak gebruik ik veelal MI-Teintes van Canson pastelpapier. De afmetingen van mijn portretten zijn 80 x 60 cm (papiergrootte) en worden afgeleverd inclusief lijst en (dubbele)paspartoe.


Heeft u belangstelling voor één der werken of wilt u een opdracht plaatsen voor een portret neem dan gerust contact met mij op.

Berthoo Lammers

 

 

 

Pastel Tekencursus 3 Juni 2019 Emmeloord

Onderdelen 1 - 2 van 21
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Nieuws

Weer aangevangen met schilderen

17-01-2023 09:34
Na lange tijd afweig te zijn geweest ben ik weer begonnen te schilderen. Ik hehb diverse portretten in 2022 gemaakt. Een portret in opdracht...

Rembrandt's "Meisje in het venster"

31-07-2019 11:01
Door omstandigheden ben ik genoodzaakt om voor onbepaalde tijd mijn werkzaamheden als portrettekenaar te staken. Helaas. Als voorlpig laatste...

Rembrandts Project Annechien

31-03-2019 10:45
Ik heb meegedaan aan het Rembrandt Project". Opdracht was om Annechien Steenhuzen (van het 20.00 uur journaal)  te schilderen naar het idee en...

Pastel tekencursus in Emmeloord

03-06-2018 11:32
Na enige tijd heb ik, ditmaal voor een goed doel, een tekencursus gegeven 'Hoe om te gaan met pastel'. Het was een boeiende middag met enthousiaste...

Expositie in Galerie Fribelleart

20-03-2015 15:45
Op dit moment worden enkele portretten tentoongesteld in Galerie Fribelleart in de Lange Nering 39 te Emmeloord.Download hier de informatieflyer...

Proef de Grens

25-04-2014 12:42
Op 9 juli a.s. zal Berthoo Lammers te gast zijn op de kunstenaarsmarkt "Proef de Grens". Een selecte groep kunstschilders zijn vertegenwoordigd op de...